Saturday, November 14, 2009

Hajat Tertangguh, The Pearl Jadi Pengganti...


                                      Filem 2012
Semalam aku berhajat nak pegi tgk cite kat ats tu tapi tak kesampaian sebab hujan tak berenti, hari ni aku berhajat lagi nak pegi tgk tapi sekali lagi aku dikecewakan oleh kejadian tuhan yg aku tak dapat halang.Mesti korg tanya kenapa aku tak naik keta?sbnrnya aku mls nak bwk keta, naik solo je takde teman pun tak syok..LAURA ku juga masih belum kembali pulang.huhuhuhu.Rindu bangat sama kamu LAURA.hehehehe.Baik aku rider je naik motorbike yang byk berjasa dengan aku.hihihi..Aku baca sinopsis cite ni mcm menarik sebab andaian kaum mayan kat mexico yang mengatakan kiamat akan berlaku pada 2012, tapi aku tak percaya 100% la sebab ini ramalan jer. Utk tahu jalan cite yg lebih lanjut mari kite gegarkan pangggung nak tau best ke tak cite ni..




                                    The Pearl
 Oleh kerana aku kebosanan maka aku mengambil jalan lain dgn membaca literature form 5 ni diberi nama The Pearl, bkn Black Pearl tau, Black Pearl tu milik Jack Sparrow.hahahaa.The Pearl ni milik Kino and Juana. Sape2 yg penah bersekolah smpai F5 tau la apa yg terkandung dlm The Pearl tu.Aku ader sebab sbnrnya bace benda alah tu, kan aku calon mengulang SPM 2009 utk paper bi.hahahahha.lawak2. Dah 7 tahun meninggalkn alam persekolahan baru skrg nak mengulang paper bi.memg lawak. Kwn2 sekolah aku kalau dorg dgr ni mesti dorg gelak abes sedangkan kat U pun aku jd bahan gelak sebab mengulang paper bi ni lagi2 bekas rumate aku Fairuz tu asyik nak menganjing aku jer. tapi takpe aku tak perlu malu, kwn aku yg lain pun ada mengulang jugak so aku tak la terhina sgt.kih.kih.kih.Ni baru 1 item yg aku kena baca, belum lagi poem2 yg lain, yang aku ingt Sonnet 18 jer.hahaha.Yg lain aku belum menelaah. Asyik membaca je bosan la, dah la kalo membaca bi ni aku cepat mengantuk.

Ok la..aku nak sambung lyn The Pearl aku ni smpai aku menutup mata. Hope esk cuaca baik boleh aku tgk cite 2012 tu...hmm.......

1 comment:

You might also like :

Related Posts with Thumbnails