Friday, December 11, 2009

Leka Dibuai Mimpi, Drama Korea & Jepun.

Entah mengapa cuti sem ni aku rase sungguh berlainan dari cuti2 sem yg sebelumnya.Aku pun tak tau kenapa aku jd mcm ni.Begitu mls dari segi fizikal dan mental utk membuat PSM dan kerje2 yg lain. Sebelum cuti bkn main berapi ckp nk buat PSM la nk jmpa Dr H la tapi habuk pun xde.Semua tu hanya sandiwara time cuti.hahahaha

Sejak aku didedahkan dgn dunia jalur lebar ni. Aku menjadi lebih rajin utk explore ape yg ade di dalam dunia jalur lebar ni. Buktinye aku ade facebook, blog, friendster, twitter dan kejadah lain la yg selalu melekakan aku.Mane taknye boleh dikatakan tiap2 hari aku melekat dpn pc.Kalo tak serve internet aku tgk movie, burn movie, dwnload movie.Lebih rajin ke arah mcm tu. Tak blh jadi ni.

Kalo tak aku yg explore, kwn2 suruh join itu la ini la cthnya dunia TRAVIAN (KAMPUNG).
Aku bkn la minat sgt pun main benda alah tu. Tp sekadar memenuhi ajakan kwn2 ku je.At least ader jugk la yg tlg tgk2 kan akaun aku.Tima Kasih utk Cik Nizam ye kerna jagakan akaun aku.hahaha.Cik Apai selaku penasihat.2-2 ni org kuat Travian.hahaha.No wonder la dorg pakar dlm menguruskan kampung2.hahahahahaa.

 Paling melekakan aku cuti ni adalah aku terlalu byk menonton drama korea n jepun. Tibe2 dtg aura suh tgk drama2 tu semua.Mula2 aku layan drama Hanazakarino Kimitachie, bila aku tgk drama tu aku nk jd mcm Sano San watak dlm drama tu.Pastu aku layan My Bos My Hero. Blh pulak nk jd mcm Sakaki Kun @ Makio.Gler thp cipan aku dgn drama2 tu.hahahha. Pastu aku layan Crows Zero 2 movie jepun.Memg aku dh terpengaruh dgn drama2 n movie dri jepun ni.hahahaha.Tak lama pastu aku terpandang satu iklan kat tv ader drama korea baru tajuknye IRiS.Ape lg, aku trus explore drama tu kat internet tgk sinopsis. Aku dgn obses nye trus mendownload drama ni satu persatu until dri episod 1-12. Dlm aku menaip entries ni aku sdg mendwnload episod 13. Drama ni 20 episod. Memg best la drama ni penuh aksi. Boleh bygkan tak mcm mane NSS (National Security Service) boleh kna tawan dgn terrorist.Memg jalan cte die sgt menarik dgn hero dan heroin yg ensem n cun. Aku dh la minat dgn Kim Tae Hee tu.Cun gler.hahahaha.
 
Lagi satu aku terlalu byk memikirkan tentang Laura dan mimpi2nye.Ntah kenapa aku jadi mcm ni. Seharusnye aku x perlu berpikran sebegitu rupa tapi tu la Azuan@Azkaban yg aku kenal, x pts2 memikrkan si Laura. Adakah aku terlampau taksub dlm bercinta??atau ini smue utk melekakan aku??Ah!!!tolak itu smue jauh2 buat mase skrg ni, byk lg mase yg ader utk aku trus bersama dgn Laura.Aku masih waras.Yg penting kesetiaan, kesabaran, prihatin dan kejujuran dlm hubungan menjadi kayu pengukur sejauh mane kami akan pergi.Dan yg paling dan sgt2 penting adalah bina kerjaya dlu dan dpt pekerjaan yg baik.Insyaallah...


Akhir sekali, hari ini aku balik UTM trus menuju ke Kolej Tun Razak bilik 244.hahaha.Tapi just kemas bilik dan hantar brg jer. Stay satu mlm, hari sabtu aku balik rumah semula kerna hari ahad member aku kawen.Musim kawen tak pnh surut, setiap minggu ada jer org kawen dri mula cuti sem sampai naik sem.Kawen.kawen.kawen

Ok la..Cau Cin Cee..


6 comments:

  1. kau tu yang taknak kawen...hahahaha..bila kau kawen je, surut la musim tu..

    ReplyDelete
  2. alahai..x dibenarkn lg utk berkawen.aku tggu kwn2 aku kawen dlu.hahahaha

    ReplyDelete
  3. cik erin berkata:
    korang berdua neh asik2 kawen je keja korang..ke incip apai yang nak berkahwen neh..=P hEeeeeeee~~

    ReplyDelete
  4. Memg en apai yg perlu kawen dlu..hahahaha.kitorg mude lg.

    ReplyDelete
  5. ow hai..mana nk download drama2 korea etc.

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails