Wednesday, December 23, 2009

Holiday & Holiday Again.

Dah masuk week 2 kuliah namun hanya 1 kelas je yg ada iaitu kelas Dr N dan aku asyik mengadap muke beliau je spjg 2 minggu kuliah bermula.Lecturer lain lgsung tak menghadirkan diri ke kelas.


Maka nye.....semua student 4 SGP dpt cuti free 5 hari bermula nye hari ini.


Maka nye juga....ramai yg pulang ke rumah masing2 utk bercuti semula.


Oleh kerana itu....aku pun akan bercuti ke Seremban utk melihat kelangsungan perkahwinan kawan aku En Zamel (Fan Man Utd similar type dgn aku) hari sabtu ni.


Oleh kerana itu juga....Tesis aku akan tersadai utk kali keduanye atas sebab2 di atas.


Kesimpulannya....2 minggu permulaan kuliah ini menjadi heaven week utk aku dan rakan2 4 SGP yg lain.Like En Fairuz.hahahhaa.

No comments:

Post a Comment

You might also like :

Related Posts with Thumbnails