Wednesday, December 7, 2011

Lagu Kita - Aizat Amdan

Gua memang minat lagu ni, soul abes bila tengok Aizat nyanyi kat pentas AJL 3 tahun lepas. Lagu ini dituju tujukan kepada geng Suzuran Housen, puaka kwn sekolah & budak kampung gua serta skandal-skandal yang terlarang.keh.keh.keh..Akceley, semalam gua pergi karok, bukan ape 'Lagu Kita' first time gua bawak. Tapi paling puaka bila kawan puaka gua karok lagu Gemuruh & Di Penjara Janji. Memang tak boleh blah. Sape yang dapat tarik abes sebijik mcm Awie memang lejen. Sumpah gua memang tak power nak nyanyi lagu puaka macam tu.



P/s- Gud Luck utk Sungai Lui di pentas final AJL 26 nanti.

 Sekadar Hiasan

3 comments:

  1. Gua boleh bawak lagu Gemuruh tu, kiranya gua lejen la. Hahaha...

    ReplyDelete
  2. lebih kurang lejen la..try bwk lagu Gemuruh versi Amy & Awie.tgk boleh tarik ke tak.

    ReplyDelete
  3. Gua pernah bawak lagu tu. Tapi takde sapa nak partner dengan gua.

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails