Sunday, December 5, 2010

Perjalanan Itu Masih Jauh.

Sangat jauh tak tau berapa tahun lamanya..Masih mau meneruskan budaya kebujangan &keremajaan ini sebaik mungkin.Masih banyak yang gua nak gapai, masih tak puas, masih bernafsu & akan terus begitu.

Sampai satu masa, detik & ketika gua akan berhenti, berhenti setelah menemui sesuatu yang pasti, bak kata orang muda sekarang dalam bahasa mulianya yang 'Terbaekkk'.

Gua perlu bergerak, gua perlu berhijrah ke tempat baru tapi bukan sekarang, tahun depan mungkin mencari tempat yang baru, tempat tinggal yang baru yang lebih heaven untuk gua menikmati zaman keremajaan & kebujangan ini. 

Kuala Lumpur ligat bermain dalam kepala gua. Tapi nanti gua pikirkan sedalam dalamnya.

Buat masa sekarang gua masih disini.masih disini. Gua petik sedikit lirik dari lagu kumpulan Estrella-Stay.
Try and think about it,
If you're heart is closed don't lock it,
Keep your keys back in your pocket,
Think this through.

Please stay with me
Just stay with me
and I will take you to Foreverland
Just stay


Stay or Move???..

3 comments:

  1. Move

    KL

    rumah gua

    bulan 7 ada kekosongan..haha...

    ReplyDelete
  2. move..come join us..bersosial disini..slagi hidup masih bujang..hehehe :)

    ReplyDelete
  3. pemancing2 yg bijaksana, thn dpn...bak kata(Hamid,2010),jgn berjanji kerna kita takut memberi harapan kepada mereka dan akhirnye kita tak tepati.kah..kah..kah..

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails