Thursday, December 9, 2010

Carutan Malam.

Kesinambungan dari Carutan Petang yg di sediakan Fahrin Ahmad versi The Fairuz. 

Parit Kaseh???

Mlm tak bercahaya, bunyi desiran enjin keta & moto takde, bunyi org menjerit stress study takde, bunyi org melalak lagu karam-zabarjad kat toilet takde, bunyi org bersorak tgk bola takde, bunyi org bersorak main PES 2011 lagi langsung takde. Tiba- tiba sunyi sepi pulak. Kat mana gua ni??Gua ingat berada di K-11 Kolej Tun Razak tadi rupanya gua kat kekampungan. Terhenti lamunan seketika.

Gua baru terfikir nak tengok bola sepak Suzuki Cup Kat Stadium Nasional Bukit Jalil Malaysia vs Vietnam semifinal tapi pesal korang main hari rabu, gua keje la...Kalau la Bukit Jalil tu sebelah kampung gua, conpem gua jalan kaki je.Kalau la...Frust jugak ni tak dpt tengok. Jiwa memberontak!

Selain dari itu gua sebenarnya sedang menghadapi masalah besar, serius, rumit yang teruk sgt & amat menakutkan. Pengalaman yang tak penah terlintas dalam kepala hotak ni boleh muncul dlm hidup gua. Gua nak cerita pon tak berani takut disalahertikan pulak.Amat kukuh alasan ni untuk gua berhijrah ke Kuala Lumpur. Cool jer..

Malam yang barai!

9 comments:

  1. rangkap satu:
    kau duduk hutan mana ni sebenarnya? kahkah...nasib baik api air ada...tu pun tak tau la bunga ada ke tak..haha

    rangkap dua:
    MC la der hari khamis tu. apa la. tu pun susah ka? haha..tak pun bagitau bos kau yang kau ada inspection kat KL..haha

    rangkap tiga:
    meh datang keje KL ni..bunga pun banyak..haha

    komen kat atas komen gua ni:
    abaikan je..hahaha...tak sudah² ajak kau datang sana..nak manja² la tu..haha

    ReplyDelete
  2. haha........
    keje kt BP tu jer....x pyh nk sewa umah lagi....mkn pun dpt save juga....
    lgpun bunga lama kan ade kt sana...haha

    ReplyDelete
  3. en apai.......
    19hb ni.umh ko buleh muat utk ak x?
    jgn risau,ak kecik jer dh skrg..haha

    ReplyDelete
  4. takde ruang untuk kau wahai kassim kat rumah aku ni..haha.. lagipun bukan kawen adik ipar kau. ada je nak nyibuk..haha..

    ReplyDelete
  5. Woi..dlm komen ni pun korang stil nak berpecah belah.kah..kah..kah.

    Apai-berdamai la der, nanti kasim blanje tgk wyg.hahahaha
    Kasim-Jgn la merajuk, x macho la mcm ni, nanti apai blanje pop corn..hahahaha

    ReplyDelete
  6. dik........biarla.
    nk wat cmner....but life must go on

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails