Tuesday, May 18, 2010

Kekalutan Jiwa Yang Tak Pernah Padam.


Mungkin aku memang tak sempurna
Tak seperti apa yang kau inginkan
Namun pernahkah kau sedari
Aku mencintaimu setulus hatiku

Karena aku mencintaimu
Bukan untuk memiliki dirimu
Maafkanlah aku yang bersalah kepadamu

Bila Rasa itu tlah berubah
Aku akan berhenti berharap
Dan 'kan ku relakan kau pergi

Karena aku mencintaimu
Bukan untuk menyakiti dirimu
Maafkanlah aku yang bersalah kepadamu

Kadang-kadang terasa diri bagaikan tiada arah yg ditujui...Adakah aku sudah sesat?
Tiada membawa erti kepada sesiapa,apatah lagi aku dianggap yang paling membebankan.Itu sangat menyedihkan..Keyakinan yg dirasai mula lenyap,mula terbarai,tidak lagi merasai sesuatu yang istimewa..
Mahu sahaja aku menyorok jasad yang tak keruan ini,menghilangkan diri menonjol kehadapan...Seperti tidak mahu berhadapan dengan sesiapa.

Hati ini selalu tertanya2 sendiri... kenapa sesuatu yang kita nak sangat lupa or hilangkan dari ingatan, itulah perkara yang paling susah nak buat?? kenapa??? kenapa orang yang kita nak lupa or padam dari kotak ingatan ni selalu sangat muncul dalam bayangan, dalam mimpi or even dalam realiti itu sendiri?? apa yang perlu dilakukan untuk hilangkan gundah dihati, sesak di jiwa, kabut di minda?? sesak nafas kadang2 bila terfikir benda2 yang sedih yang tak boleh nak lupa.. kalau boleh dalam hidup ni, tak nak langsung ada perkataan kenapa muncul sebab selalunya jawapan yang diharap tak pernah kunjung tiba... wahai diri, sabarlah hadapi segala..wahai hati tabah lah mengharungi..
P/S----> To Laura Yg Sentiase Berada Dlm Ingatan...

6 comments:

  1. oi.kejer la,ni main blog time kejer.....report kt boss ko baru tau.haha
    anyway, apesal ni kalut2x........aku tau, kan ader 4 org dlm pilihan n ingtn ko tue.....just wat pilihan jer la.....or ko nak ak pilik kan sorg utk ko.....huhu

    ReplyDelete
  2. kenapa sesuatu yang kita nak sangat lupa or hilangkan dari ingatan, itulah perkara yang paling susah nak buat?? kenapa???

    sebab nak relakan hati tu untuk lupakan sangat payah..
    nak REDHA kan hati dengan apa yang jadi tu sangat payah...
    dan bila hati kita tak mampu na kawal, apetah lagi ingatan..kan??


    Love is all abut heart beating..
    org yang lihat senang je akan cakap
    "lupakan je, u deserved some1 better'
    mari datang
    dan rasakan sendiri apa kita rasa
    naaaaaaaaaaah baru kau tau sakitnya cik hati ni macam mana
    kan???


    sebab tu aku penah cakap kat fb
    'kadang2 jadi aza elliani ni bagus'
    24 tahun xpenah bekecimpung dalam masalah hati ni
    hahahahaha

    ReplyDelete
  3. pehh..mengikut kassim (2010), kau ada pilihan hati 4 orang..dasat tu. kurang², mana yang kau rejek nanti hulurkan kat aku ye..haha..

    aku rasa eima tu nak suh kau tekel si aza tu je. apa kata kau try je. give your best shot kat aza..tak cuba tak tau. alang² kau dah keje kat sana, mudah sket nak bercinta..haha..

    err, laura kau tu masih baca ke blog kau ni?

    ReplyDelete
  4. Kasim-ko memandai je wat cte..
    eima-memg sukar utk mengawal ati,perasaan n ingtan ini..
    apai-yup..arap2 die trus mengikutinye..blog ko pun die stil bce..

    ReplyDelete
  5. apai:

    TEPAT skali..kahkahkahkah baek punye hint aku bg kat azuan..kahkahkahkah

    azuan:

    Haishh klu la ajie mcm ko..sanggup menunggu aku menghabiskan sisa final exam hr tu dgn setianya..kahkahkahkah

    ReplyDelete
  6. eima..ni apa menyampaikan perasaan kesal kau kat blog orang lain ni..haha..

    sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya..haha

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails