Wednesday, May 5, 2010

Jejak Kaseh Kwn2 SMK Bandar Baru Sg Buloh.

Wah.This is Awesome!!!...Aku bjaya mengenal pasti & mengADD beberapa kwn sek lama aku mase sek rendah & Form 1 dulu semasa aku bermastautin di Sungai Buloh, Selangor...Seronoknye dpt tgk wajah2 korang yg masih aku cam rupa n namenye...Aku maseh blum ilang ingatan lagi..Hampir 11 tahun aku meninggalkan Sg Buloh, begitu lamenye....dahulu kalanye...

Kwn2 cpt la approve aku di dlm facebook kerna aku telah berjaya menjejaki kamu semua...Arap2 dorg n korg maseh knl lg aku jejaka yg famous dgn panggilan "OWEN" pada zaman itu..hahahaha...Aku teringat team bola kte, team kte mengular , team mengacau bdk2 pompuan, samseng2 termsuk aku yg pnh kna lempang dgn cikgu Zaki Sadri mase darjah 5 akibat bergaduh. Gadis2 yg penah merindui aku dahulu kalanya kali ni aku telah muncul kembali, mari2..jgn malu2..hahahaha...Tak sbr nak tau lu org smue bikin apa sekrg ni.
 Lambang sekolah pun dh btkr kpd yg baru dari yg di bwh kepada yg di ats..

4 comments:

  1. Owen? hahahaha...jangan la perasan sangat der...

    ReplyDelete
  2. Der...lu mane tau..ni zmn2 wa mude2..x caya tanye member2 wa..hahaha

    ReplyDelete
  3. TAKE NOTE!

    sudah di-approve.

    ;)

    ReplyDelete
  4. thanks nazrina..panggil yg lain2 approve aku.hahaha

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails