Saturday, March 6, 2010

Ajuan Vs Tesis...

Haaa...Sape Pemenangnye???...of course la aku yg menang sebab aku berpegang pd prinsip "aku yg memanipulasikan tesis, jgn tesis memanipulasikan aku".lwk kan nadanya. Maksud di sini adalah aku akan buat tesis tu ikut mood dan fokus betul2 dlm tempoh yg singkat ni. Ini kerana aku seorg yg mls sebab tu aku berjaga sampai ke pagi tak tdo semalaman bersengkang mata.kerana utk menyiapkan tesis ini.Koje gler namenye.Tapi benda ni semua aku pandang enteng jer, kalo tak tido bukan mati pun, janji tesis siap.

Namun aku memilih jln sempoi ini utk menyiapkan tesis. Dah seminggu aku tak menikmati tidur mlm yang pada kebiasaannye di lengkapi dgn mimpi2 indah dan ngeri.Aku terpaksa korbankan itu semua demi tesis ku yg 1 ini. Walaupun pada setiap mlm akan ada slot wajib utk aku dan kwn ku menikmati permainan game PES 2010 yg begitu mengujakan dan mengasikkan semua kaki bola sedunia ia tidak menghalang aku utk berdua duaan dgn tesis setelah tamat slot tersebut. Tesis akan aku tatapi pada awl pg nye sedg semua manusia lena di buai mimpi.

Alhamdulilah, sekarang tesis aku sudah hampir ke peringkat yg stabil bkn lagi kritikal. Maka nya aku akan pulang ke kampung hari ini utk merehatkan diri & minda yg kusut masai selama seminggu dan aku akan melibatkan diri utk perlawanan bola sepak piala liga pemuda UMNO Batu Pahat pada keesokan harinya. Esk 2nd match utk kampung aku. Harap akan dpt kemenagan kedua.Hope so..

Maka nya juga...Jom kte tido...Nak mimpikan gadis di bawah. Annyeong haseyo(Selamat Pagi).OPPA..........


No comments:

Post a Comment

You might also like :

Related Posts with Thumbnails