Monday, March 29, 2010

Sebelah Kaki Menuju Konvokesyen UTM kali Ke-45.

Insyaallah bulan September ni aku grade, bak kata bdk2 aku (GOT) Grade On Time..Tak perlu extend2 mcm student lain..

Hari ini aku dah lepas VIVA utk tesis aku maka nye skrg tinggal final exam yg akan aku hadapi..Tak perlu KIV ke ape ker..Aku rase sungguh excited bila dh abes VIVA tesis aku tadi..Tiket pertama utk aku grade dh lepas..skrg tiket kedua adalah final exam..sebelah kaki lagi beb gua nak grade..Excited & Syok gler!!!..

Ape pun aku nak berterima kasih kpd panel aku Dr Haji Ibrahim Sipan & Dr Maimunah Sapri kerna tidak menembak aku dgn machine gun tapi guna M16 jer...hahaha.Tenang2 ala2 gabra + cemas + cuak ckit aku jwb smue soklan yg di acukan kat aku.. So far ok la..Dorg suh repair balik problem statement..Yg lain smue ok..Gue pun x tau ape yg gue kaji sebenarnye...Gue main bedal je ikt kepala otak gue.Gue punye analisis mantap beb..Ckit pun tak ditegur..aku andaikan dorg xphm or terlalu mantap analisis aku.hahahaha..Tak kisah la janji aku lps dgn selamat.

Lagi sorg aku nak berterima kaseh kpd Supervisor aku Prof Dr Abdul Hamid Mar Iman yg byk memberi tunjuk ajar dan kata nasihat yg berguna kpd aku..So far ank2 buah bwh beliau smue lps xd sangkut..

Aku btl2 excited gler la...Alhamdulilah..dlm kemalasan yg sdg melanda diri aku skrg ni dpt jugk aku hadapi smue dugaan ini dgn tabah..Skrg aku nak enjoy dlu, thinking about some1 & kembali fokus ape yg ingin aku capai dlm idup..

Lets Begin The Old Chapter In My Life..Lalalaalalala...


2 comments:

  1. someone celah mana tu wei..? takkan kongsi dengan kassim je kot..hahaha

    ReplyDelete
  2. Xd nye aku kongsi dgn kasim..die bkn tau pape pun..hahaha

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails