Monday, February 22, 2010

~Ezma, you jump, I jump! Contest~

Aku nak try masuk contest ni mane tau blh menang. Tak slh mencuba kan. Ala bkn susah sgt pun.Ltk gmr lompat je pun.hahahaha
  
Yang tgh lompat ni Penganjur nye n banner nye.


Sekarang ni aku nak mempertaruhkan n merperjuangkan gambar di bawah dlm contest ni.

 
Lokasi : Pulau Melaka
Masa : Sekitar senja nak maghrib Jam 7 lbh kurang
Jejaka Jump : Dari kiri Tuan Sukri, Sir Azuan, Tuan Khai

Aku suke gambar ni kerna mereka2 di atas sne melompat lbh tggi dri biase.Bkn snang nk melompat lbh tggi dri biase ni.Gambar ni neutral berlatar belakangkan laut sebenarnye tapi tak nampak laut tersebut. Gaya lompatan Tuan Sukri membawa mksud-umpama burung yg kepatahan sayap tetapi masih dpt berpaut pada jiwa & semangat yg kental utk terbang bebas.Gaya lompatan aku pula membawa mksud-umpama terkejut melihat diriku berada di awangan berpaksikan kestylo n kemachoaanyg tak pnh pudar wpun tak berada di daratan.Gaya lompatan Tuan Khai membawa mksud-umpama lelaki yg kegembiraan di kelilingi ramai gadis yg begitu meminati dirinya smpai mati.hahahaha

Harapan yg menggunung agar penganjur dpt istiharkan yg aku pemenang rasmi contest ni.

Penganjur sila buat keputusan yg adil & saksama tanpa mengira kwn dan hubungan kekeluargaan.

Bajet mcm menang jer..hahahaha

7 comments:

  1. mak aih..tgginye lompatan anda..hahaha... :D baek la..keputusan akan dibuat secare adil n saksama.. :) dun worry..nway..gudluck yer.. :) n tengs for joining the contest.. :)

    ReplyDelete
  2. orait..mesti kasi aku menang tau.hahahaha

    ReplyDelete
  3. pergh! kegembiraan dikelilingi gadis??
    tak tahan weyh! haha
    nice bro!!

    ReplyDelete
  4. gile tinggi lompat wei..
    nice shoot act!!
    hahahahahaha good luck!

    ReplyDelete
  5. jangan lupa share aku kalau menang...hahaha

    ReplyDelete
  6. pe hadiahnyer klu menang?.......
    syer jge sikit kt ak....huhu

    ReplyDelete
  7. Tu pun kalo menang ler...adiahnye bese2 je..kalo meng aku kasi tau la..

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails