Monday, February 15, 2010

Time On For Bad Behaviour (Kembali Ke Zaman Retro)???

 John Terry & Vanessa Perroncel
Kalau John Terry(Cap Chelsea, Ex-Cap England) masih segar dgn skandal seksnye dgn bekas teman wanita Wayne Brigde(MC Player,Ex-Chelsea Player).Aku pula masih segar dgn skandal yg x anggap.Tapi semua tu dh berlalu beberapa jam yg lalu semasa aku sedg menaip entry ni.

Aku btl2 buta seolah olah tak serik dgn pengalaman yg lepas sebab tu tajuk aku kembali ke zaman retro.hahahahaha..Lawak2...Nak sdpkan hati.hahahahaha.

Aku rase nak kembali ke zaman retro aku yg penuh kekejaman n penyesalan la.Tapi nanti aku fikirkan la..Kwn2 sekolah aku pun smue dh jadi baik tak kan aku nk jd bdk nakal mcm dulu2..Tidak seharusnye begitu aku rasekan.

Kepada kwn2 sekolah n U yg tau tabiat buruk aku,tlg jgn sebar2 kan ye..Kwn2 sekolah aku lg mengetahui rasenye, kat U ni x menonjol sgt kot.Tapi tak tau la kalo dorg perasan.hahahahaaLagi sorg yg btl2 tau tabiat buruk aku.Cik M..Harap Cik M tak kecoh2 ye.hehehehee

Kata nak kembali ke zaman retro...jom agogo tak pun ber 60-an ok jugak kte ke disco club...pkai suar besar n rambut afro.Terbaekkk.......Ting tong dh aku ni. Mkn limau byk sgt.hohohohohhoho

Yok sambung wat PSM..Ni sekadar selingan je mengubat duka yg x anggap..hahahahaha

6 comments:

  1. haha........jgn la sedih..nti ak bg lagu -siapa yng rampas cintamu oleh encik apai.......hoho
    bunga bukan sekuntum......

    ReplyDelete
  2. Hohohohoh0...Pedas lgu tu..jiwa terguris..hahaha..Tp gua steady jer..hahahaha

    ReplyDelete
  3. giler ah...baru dengar lagu tu jiwa dah terguris...belum kau sendiri nyanyi lagi...mau tak kuar daripada karaoke jamban tu agaknya..hahaha

    ReplyDelete
  4. xd la meruntun jiwa sgt pai..x seruntun jiwa mcm kte naik space shot n flying coaster kat genting tu.hahahahaa

    ReplyDelete
  5. cik erin berkata:
    juz enjOy wif yOur life..(family n friends) suzuran kena machO melalui semua masalah..hEeeee~~ walau ku xtahu suzuran tuh ape, harap bersesuaian la...kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  6. Yeah2..idup Suzuran!!yg pnting kna steady n sempoi slalu.hahahaa

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails