Saturday, July 9, 2011

Suntingan Malam.

Jam menunjukkan 1.05 a.m.

Tapi apa yang sedang gua lakukan?..menghadap pc sambil layan bola sepak yang duk ulang-ulang kat astro.Kebiasaannye masa-masa kecederaan mcm ni gua dah berada di alam lain. Tapi..Tapi kan..gua tak dapat nak lelapkan mata malam ni luar dari kebiasaan. Ini pasti mimpi gua berada di Cameron Highlands 2 malam lepas terus gua jadi begini.

Nauza sila ke bilik anda sekarang. Besok pagi kau nak kena teman bonda kau poie pasar. Ada yang tak bangun pulak, membebel pulak bonda kau tu nanti.

Jang oh Jang...

3 comments:

  1. Jang ooo jang..

    kehondak orang jangan diambek jang..
    dulu laie omak dah kobar..

    Lu nak gua tulis sampai abes? Lagu tu memang kena dengan lu..hahaha

    ReplyDelete
  2. Hahahak..sila sambung rangkap seterusnye..sodap jugak sesekali dongar lagu lame ni.

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails