Monday, February 21, 2011

Festival Layang-Layang Sedunia Kali Ke-16

Agak Lame tak update blog gua ni..dari gua terus bermalas malasan baik gua ukir memori festival ni dalam blog gua. Nah, lihatlah apa yang ada..Sikit-sikit sudah..

Tarikh : 19 February 2011
Masa : 2.30 ptg - 6.30 ptg
Lokasi : Taman Bandar, Bukit Layang-Layang, Pasir Gudang, Johor Darul Takzim

 Keberangkatan pulang Sultan Johor
 Keberangkatan pulang kerabat Diraja Johor
 Keberangkatan pulang Tengku Mahkota Johor..Lamborgini ni bhai..

 Kategori Sekolah Rendah 3,000 layang-layang diterbangkan termaktub dalam Malaysia Book Of Record. Harap maaf tiada kategori Sekolah Menengah.


 Makcik ni semak jugak nak interframe dalam kamera gua.

 Upin & Ipin pun ada

My Liberty Emperors...Sayang!




3 comments:

  1. bila tengok gambar kereta, aku dah tau, memang KASSIM yang jadi girlfren kau..

    der, carik la awek sebenar..please la..hahaha

    ReplyDelete
  2. cibai lu..kasim bukan gf gua, gua tmpang bermlm je di hotel kasim.belum jmpa yg sejati la der...coming soon la..

    ReplyDelete
  3. ala, susah², lu kawen je dengan kasim tu. gua datang gak majlis lu nanti..haha

    ~ okey, kang girlfren lu tu mengamuk lak sebab kene kutuk kat sini..hahaha

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails