Friday, June 25, 2010

Tercalar Maruah The Azzuri.

Gua fan Italy dari darjah 6 & Gua tak penah sekecewa mcm ni selama ni...Mana taknya, peringkat kumpulan pon tak lps...Dgn team sampah pon tak blh mkn...

Gua punya team sudah sayonara...Gua harap dorg balik Italy tak naik flight 2nd class economy mcm team France..

Gua kecewa.....

Gua sedih...

Gua nak lepas geram...

Besok gua masuk opis dgn muka monyok pastu gua kena bahan dgn org2 opis gua..Tu dah pasti..Gua tadah je la..

Gua rase kecenderungan gua nak tonton World Cup 2010 dh menipis..
Kenapa 1st half tak main all out attack...?

Kenapa lambat panas...?

Kenapa lambat masukkan Pirlo..?

Adakah faktor kuda tua..?

Naseb baik gua tak main betting, kalo tak mahu kalah besar gua...

Gua tak sanggup dgr member2 & cikgu gua kasi pns telinga gua...

Gua rase Italy dah kena curse sama mcm France di mana kedua dua team adalah finalis World Cup 2006 dan gua rase manderem kat Afrika lagi kuat, org tak nak tgk Italy & France layak..org Afrika dah bg curse kat both of team..

Takpa....Kita jumpa team Italy yg baru pada World Cup 2014 kat Brazil...

Azzuri Tetap Di Hati & The Best Forever!!!

3 comments:

  1. adik apai...awwwww~ suweeetttt gile ah. hahaha.

    ReplyDelete
  2. ok la tu...dh x tau namenye..bubuh je la adik apai..hahahaha..

    ReplyDelete
  3. keje kat kluang jer? ingat jb..lalala...

    sengggaaaaraangggg :)

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails