Friday, January 29, 2010

Celcom Broadband Oh Celcom Broadband.

Susah nak dibendung masalah ni. Kalo org2 celcom tak nak dgr rintihan pengguna Celcom Broadband ni seharusnye aku ajukan masalah ni kat Karam Singh Walia.Tapi apakan daya siapa la aku utk bersemuka dgn Karam Singh Walia.hahahaha

Start jam 8 mlm-12 mlm internet tibe2 slow pastu kdg2 pts sejak beberapa hari ni.Kalo bernaseb baik dpt la line yg ok.Kalo tak jenuh la menunggu sampai lebam mata ni.hahahhaa.Puncanye masih  tak dpt dihidu skrg ni. Dulu ok jer..tp skrg mcm sampah je die punye servis.Tensen jugak aku.Tgh2 syok berYM tibe2 pts.tak hangin pulak aku kan.hahahaha

Rintihan sedara2 yg seangkatan seperti  Pengguna Maxis Broadband pun ader masalah yg same jugak mcm aku.Ntah2 ni angkara iklan 'potong potong potong' kat tv.akibatnye smue line dipotong.Kejam sungguh  mereka2 ni.hahahahha.

4 comments:

  1. kau syok ber-YM dengan sapa? hahahaha....

    aku nak ber-YM gak la dengan orang yang kau YM tu..macam syoookkk je...hahaha

    ReplyDelete
  2. Uik..lain mcm je bunyik nye..

    Bkn ko pun ari2 ym dgn someone ker...

    mcm aku tak tau.YM ko lg meriah.aku ape ader.hahahahhaa

    ReplyDelete
  3. mmg sampah tahap sampah busuk!
    aku nk buat asemen pon jadi sakit hati sbb nk bukak google pon mcm nk bukak peti besi..demn!!

    eh asemen?? aiseyman..rajin jugak dak eima ni..hahahahaha ingatkan marah sbb xdpt YM.. =p

    sekian!

    ReplyDelete
  4. broadband sy elok je..laju!! heheheeh.....

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails