Thursday, May 19, 2011

Silent Mood.

Baru hari ini gua tergerak hati menulis entry bulan May. Lama jugak gua tak update. Tapi apa ada hal, blog gua cerita gua, bukan ada orang nak ambil tau pun. Gua bukan celebriti walaupun pada 18 May 2011 lalu, muka, nama dan pandangan gua terpampang untuk satu ruangan khas di dalam paper. Tapi gua tak kesah semua tu, gua anggap perkara kecil yang telah diheboh hebohkan. 

Rutin harian seperti biasa, kerja dan terus bekerja pada weekday, wedding and wedding when weekend comes. Gua rase bulan May menjadi simbolik untuk bulan perkahwinan kot.Tiada apa yang menarik untuk di ceritakan sebab semuanya seperti biasa, jangan katakan gua sudah kawen, pacar jugak masih belum ada, bagaimana bisa mau kawen dong.Tapi apa ada hal gua tetap cool mencari sinar-sinar kebahagian itu secara perlahan lahan. Memang tidak dapat dinafikan pada umur macam gua sekarang ini memang susah nak tawan hati gegurl. Dah la kurang hensem, ayat tak power mana la nak dapat pikat hati gegurl di luar sana. Itu pada persepsi gua, tapi tak tau la untuk korang yang kacak-kacak di luar sana seperti  En Fairuz .

Move on, move on..jangan cepat putus asa En Nauza. Berilah peluang untuk hati ini membuktikan keikhlasanya untuk mencuri hati itu.. hati itu telah singgah beberapa hari lalu ke dalam hati ini tanpa bergerak semula. hati itu telah menjadi objek yang pegun di dalam hati ini.Serius soft spoken pada yang memahami.

P/s-According to Jose Mourinho, 'The Special One" yang sebenar adalah Sir Alex Ferguson.

2 comments:

  1. ceh lu memang angkut bakul sendiri la der.lu kacak jer tapi lu tak cool..

    ReplyDelete

You might also like :

Related Posts with Thumbnails